Motocykl Kawasaki Z900 SE šedá / 2025
Rodina Zedů právě přepisuje historii. Přivítejte zcela novou Kawasaki Z900 SE !!!
Celý popisVýrobce: Kawasaki
Objem: 900 ccm
Výkon: 92 kW
Rok výroby: 2024
Popis produktu
Motocykl Kawasaki Z900 SE / Metallic Matte Graphite Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray
Pro sezonu 2025 přichází nejprodávanější supernaked od Kawasaki - nový Z900 SE se zásadními upgrady a vylepšeními, které mu zajisté pomohou udržet jeho dominantní postavení na trhu sportovních naháčů. Jmenujme například nový 5ti palcový TFT přístrojový panel s konektivitou a hlasovým ovládáním, oboustranný quickshifter, elektronický plyn, tempomat, inerciální řídící jednotku a nebo přední radiální brzdy Brembo M4.32 s 300 mm kotouči téže značky a radiální pumpou Nissin. Zcela nové je i agresivní pojetí LED osvětlení, přední masky a kapotáží, které podtrhují maximální snahu o centralizaci hmot a tím umožňují dosáhnout u nové Z900 SE až nevídané ovladatelnosti, která Vás zajisté ohromí. Maximální výkon, agresivita, a jemnost
designu Sugomi to je Z900 SE!
Oboustranný Quickshifter Kawasaki (KQS) - Oboustranné rychlořazení (Kawasaki Quickshifter) umožňuje jezdcům maximálně využít výhod vzrušujícího charakteru motoru nového Z900. Umožňuje řazení nahoru i dolů bez spojky pro maximální zrychlení a snadné podřazování před zatáčkou.
Zadní LED světlo s technologií "Light-Guiding" - Pokročilé zadní LED světlo je vybaveno technologií Light-Guiding nebo chcete-li "vedením" světla pro dosažení futuristického designu a špičkového 3D vzhledu, který zdůrazňuje ostrý a hravý styl nové Z900 a zároveň přispívá k prvotřídnímu vzhledu této novinky.
Kovové akcenty z broušeného hliníku - Boční kryty motocyklu jsou částečně vyrobené z broušeného hliníku, zatímco pokovené části kolem vložky zapalování a kovový ornament Kawasaki umístěný za sedadlem jezdce jsou atraktivními akcenty, které dodávají modelu Z900 opravdu kvalitní "metalický" vzhled.
Rafinovaný styl Sugomi - Nový ostrý design Kawasaki Z900, který je soustředěn kolem motoru, nabízí bezkonkurenční dojem lehkosti a agresivity, která upoutá a udrží pozornost všech, kteří si jej prohlíží. Elegantní, minimalistická přiléhavá kapotáž je doplněna kovovými stylistickými akcenty, které přispívají ke kvalitnímu dojmu. Od intenzivního vzhledu agresivní přední části až po futuristický dojem z vyspělého designu koncových světel. Razantní a rafinovaný vzhled Z900 zprostředkovává lehký a agilní obraz, který odráží jeho opravdový sportovní výkon.
Aplikace RIDEOLOGY THE APP - U motocyklů Kawasaki může být na přístrojovém panelu zobrazena i navigace "krok po kroku", což umožňuje jezdci vidět, kde by měl příště odbočit a hned kontrolovat i aktuální jízdní údaje. Kromě stávajících funkcí, jako je možnost zaznamenávat data z Vašich jízd a sdílet je s přáteli, nová aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP“ nyní nabízí jezdcům možnost ovládat tuto aplikaci hlasovými příkazy*, což umožňuje upravit si nastavení motocyklu a další volby provést pohodlně hlasovým ovládáním.
Sportovní, lehká, agilní ovladatelnost - Klíčem k opravdu agilní ovladatelnosti nové Z900 je podvozek složený z lehkých komponentů, včetně lehoukého příhradového rámu. Nově upravené nastavení odpružení tohoto nového modelu umožňuje jezdcům užít si sportovní jízdu s ještě větší jistotou.
Řadový čtyřválcový motor s charakterem - Výkonný, kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválcový motor o objemu 948 ccm má točivý charakter s opravdu silným středním pásmem otáček, přičemž silně táhne až k omezovači. K parádnímu jízdnímu zážitku přispívá výrazný tón ze sání, který jezdce nápadně nabádá, aby vzal za plyn na každém výjezdu ze zatáčky. Hedvábně hladký přenos síly usnadňuje ovládání a zároveň přispívá k pohodlí a přesnosti jízdy. Přesné ovládání je zajištěno pomocí nových elektronických škrtících klapek - to vše kvůli jemnému, lineárnímu zrychlení, což jezdcům dodává větší jistotu a radost z jízdy v zatáčkách.
Kompaktní LED světlomet a ostrý vzhled přední masky - Hlavní doménou ostřeji vyhlížející nové přední masky jsou nové ostřejší a kompaktnější světlomety, které byly navrženy tak, aby byly nedílnou součástí charakteru Sugomi Zedů od Kawasaki. Umožňují dosáhnout elegantnější přední části, vytvářejí kompaktní, agresivně vypadající pohled zepředu, který mají fanoušci Supernakedů Z tak rádi. Přední světlomety jsou obklopeny černým obložením, které vypadá jako oční stíny, což zvýrazňuje agresivní vzhled přední masky.
Přední radiální brzdy Brembo s pancéřovými hadicemi - Novou Z900 SE brzdí přední kotouče od renomované firmy Brembo jež mají průměr 300 mm. Monoblokové třmeny s radiální montáží Brembo M4.32 (jsou stejné specifikace jako u kompresorové Z H2) a též značkové destičky jsou doplněné hlavní radiální pumpou Nissin a pancéřovými hadicemi s opletením z nerezové oceli. Tyto brzdy poskytují větší brzdnou sílu a také nabízí lineární brzdný účinek, což umožňuje přesné ovládání a perfektní cit na páčce přední brzdy.
USB-C zásuvka v krytu přední masky - Z vnitřní strany přední masky je pro větší pohodlí namontována zásuvka USB Typ-C pro jednoduché a přístupné napájení Vašich elektrických zařízení.
IMU s technologií elektronické podpory jízdy - Vysoce sofistikované elektronické systémy řízení motocyklu Kawasaki nabízejí čitelnou podporu jezdcům tak, aby mohli plně zažít, jak je ovládání Z900 zábavné a obohacující. Zpětná vazba od IMU dodává ABS ještě větší přesnost.
Zcela nový 5” TFT přístrojový panel - Nový 5” plně digitální TFT barevný přístrojový panel je větší než displej předchozího modelu a dodává kokpitu technologicky vyspělý prvotřídní vzhled. Hodnotný displej s tvrzeným skleněným povrchem a s technologií IPS (in-plane switching) nabízí vynikající čitelnost i na přímém slunci. Samozřejmostí je i konektivita s chytrými telefony.
Nejnovější pneumatiky Dunlop Sportmax Q5A - Nově zvolené pneumatiky Dunlop Sportmax Q5A, jsou z výroby opatřeny zcela novou směsí a vylepšenou konstrukcí. Poskytují přesný pocit a okamžitou zpětnou vazbu při zatáčení pro příjemnou a ničím nerušenou sportovní jízdu.
Elektronický tempomat Kawasaki - Elektronický tempomat umožňuje udržovat požadovanou stálou rychlost pouhým stisknutím tlačítka. Po jeho aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje namáhání pravé ruky při cestování na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá k maximálnímu jízdnímu komfortu.
Supernaked nabitý technologiemi - Vzrušující motor Z900, nový perfektně vyladěný oboustranný quickshifter a agilní ovladatelnost dále doplňují funkce zvyšující pohodlí, jako je například nový velký TFT přístrojový panel, hlasové ovládání a elektronický tempomat, zvyšující každodenní potěšení z každé jízdy.
Objem - 948 ccm
Výkon - 91 kW
Spotřeba - 4.8 l / 100 km
Objem nádrže - 17 l
Výška sedla - 83 cm
Pohot. hmotnost - 214 kg
Nově na Kawasaki Z900 2025:
- Seriově má Z900 oboustranný Quickshifter, který řadí již od 1.500 ot. až po omezovač.
- Motor je nově naladěn a nyní plní emisní normu Euro 5+.
- Nový profil vačkových hřídelů pro ještě větší sílu v nízkých a středních otáčkách.
- Nové palivové mapy - spotřeba paliva je nyní nižší o 16%.
- Nová 6ti osá inerciální řídící jednotka.
- Elektronický plyn a elektronický tempomat.
- El asistenty jsou tedy: KQS, KTRC, KLCM, náklonové ABS, Power módy.
- Nové radiální přední brzdy s kotouči o průměru 300 mm.
- Nový plně digitální barevný 5ti palcový TFT přístrojový panel.
- Nově naladěný podvozek pro ještě jistější ovládání.
- Rám s upravenou pevností a tuhostí a posezem více zatěžující přední kolo.
- Nový podsedlový rám a sedadlo jezdce s bohatším polstrováním.
- Konektivita s chytrými telefony a hlasové ovládání.
- Navigace poprvé přímo na TFT panelu u motocyklu Kawasaki.
- Zvukový tuning sání a zvuku výfuku.
- Pneumatiky Dunlop Sportmax Q5A.
- Nový ostrý design vycházející z designového stylu Sugomi.
- Na kapotážích a obloženích spínačky a sedadla akcenty z broušeného hliníku.
Z900 SE model 2025 má navíc:
- Zlaté plně nastavitelné přední vidlice o průměru 41 mm.
- Zadní horizontální tlumič Öhlins S46 s externím nastavovačem.
- Přední radiální třmeny Brembo M4.32, přední kotouče i destičky jsou též značky Brembo.
- Radiální hlavní brzdová pumpa Nissin s externím rezervoárem brzdové kapaliny.
- Pancéřové brzdové hadice (nerezový oplet).
- Seriově montovaná USB-C zásuvka v krytu přední masky.
- Dvoubarevné sedadlo řidiče lemované prošíváním bílou nití.
- Jedno speciální barevné schéma se zelenými koly.