Motocykl QJMOTOR SRT 700X - bílá
SRT 700 X nabízí bohatou standardní výbavu, díky které jednoznačně vyniká ve střední cestovní enduro třídě. Každodenní dojíždění do práce, pohodová víkendová vyjížďka, nebo prázdninová cesta k moři - jaké dobrodružství zažijete, je jen na Vás.
Celý popisVýrobce: QJMotor
Objem: 700 ccm
Výkon: 54 kW
Rok výroby: 2024
Popis produktu
Motocykl QJMOTOR SRT 700X - bílá
Prodloužená záruka na 3 roky ke každému novému motocyklu !!
Každý zákazník, který si zakoupí u autorizovaného dealera nový motocykl QJ Motor, obdrží zdarma krom zákonné dvouleté záruky i prodlouženou záruku na další rok. Tato 3 letá záruka platí jak pro soukromé osoby, tak i pro firemní zákazníky registrující motocykl na IČO. Naše prodloužená záruka má však svá pravidla, je nepřenositelná na dalšího majitele motocyklu, je podmíněná absolvováním pravidelných servisních prohlídek a je omezená nájezdem 20.000 km.
Obrovská všestrannost, perfektní ergonomie a kvalitní výbava dělají z SRT 700 X ideální cestovní motocykl. Jedná se o stroj se silným a zábavným motorem, pohodlným uvolněným posezem a se snadnou ovladatelností. Ideální pro jezdce, kteří chtějí zažít maximální jízdní komfort na každé cestě. Objevujte další a další dobrodružství s SRT 700 X...
- Dvouválcový řadový 8mi ventilový čtyřtaktní motor o objemu 698 ccm plní emisní normu Euro 5 a poskytuje výkon 54 kW (73,5 k) a točivý moment 67 Nm. Díky nejmodernějšímu elektronickému vstřikování paliva motor SRT 700 X svižně a jemně reaguje na všechny povely jezdce, má výbornou akceleraci a je hospodárný ve spotřebě paliva.
- Přední i zadní brzdové třmeny dodává pro SRT 700 X renomovaná značka Brembo a jsou vybaveny systémem ABS. Radiálně montované přední brzdové třmeny spolu s radiální přední brzdovou pumpou a kotouči o velkém průměru vpředu i vzadu nabízí bezpečné zastavení i s plně naloženým strojem v každé jízdní situaci. Dva brzdové kotouče o průměru 320 mm vpředu a jeden 260 mm kotouč vzadu zajišťují přesně dávkovatelný a přitom silný brzdný výkon.
- Podvozek s velkými zdvihy tlumičů je vybaven opravdu kvalitními vidlicemi a zadním centrálním tlumičem od renomované značky Marzocchi, kterou možná znáte z některých evropských motocyklů Ducati nebo KTM. Přední obrácená (upside-down) vidlice i zadní centrální tlumič, okamžitě a přesně reagují na aktuální nerovnosti terénu a zajištují snadnou a precizní ovladatelnost. SRT 700 X Vás mile překvapí svými jízdními vlastnostmi při jízděna lehko v jednom, tak i s bagáží a se spolujezdcem.
- U SRT 700 X zajišťuje výfukový systém 2 do 1 s vysoko umístěným zadním tlumičem výfuku charakteristický enduro vzhled motocyklu a velkou světlou výšku pro výlety do nezpevněného terénu.
- Přehledný, skvěle čitelný, barevný 5ti palcový TFT displej je vybaven automatickým denním a nočním režimem osvětlení a konektivitou pomocí připojení přes Bluetooth. Přehledně zobrazuje aktuální rychlost, otáčky, tripmetr, obsahu nádrže, čas jízdy a obsahuje též ukazatel zařazeného rychlostního stupně. V kokpitu je integrována i zásuvka USB pro snadné napájení Vašeho cestovního vybavení (telefon, navigaci atd...)
- Všechny funkce TFT přístrojového panelu lze ovládat a přepínat přímo z ovládacích prvků na řídítkách. To nabízí vysoký jízdní komfort a maximální pohodlí při jízdě, jak ve dne, tak hlavně v noci.
- Moderní technologie LED osvětlení hlavního světlometu, směrových světel a zadních světel je nenáročná na údržbu zajišťuje optimální viditelnost a dokonale osvětlenou vozovku za soumraku i ve tmě.
- Chrániče rukou (blástry) ve standardu - Robustní chrániče rukou s hliníkovými držáky a plastovými skořepinami odvádějí vítr od jezdcových rukou a nabízejí dodatečnou ochranu řídítek a páček v případě nechtěného pádu.
- Vyhřívané rukojeti a sedadlo jako standardní výbava - Dalším výbavou za kterou si nemusíte připlácet jsou u SRT 700 X vyhřívané rukojeti a sedadlo řidiče, které lze pohodlně ovládat z řídítek. Funkce, která zajišťuje maximální jízdní komfort na každé cestě.
- Velmi kvalitní a komfortní dvoudílné sedadlo je navrženo pro co největší pohodlí řidiče i spolujezdce a to i na dlouhých cestách na dovolenou. Pod sedadlem spolujezdce je malý úložný prostor na Vaše drobné vybavení. Sedadlo řidiče je už v seriovém provedení vyhřívané.
- Odolný padací rám ve standardu - Kvalitní, velmi odolný padací rám umístěný okolo motoru je namontován na zesílených závěsných bodech na hlavním rámu motocyklu a chrání tak motor a části kapotáže v případě nechtěného pádu motocyklu na bok.
- SRT 700 X je standardně vybaven drátěnými koly v enduro stylu a má 19ti palcové přední kolo. Bezdušové pneumatiky Metzeler s hrubším vzorkem jsou ideální i pro výlety do nezpevněného terénu.
- Hlavní stojan ve standardu - Kromě bočního stojánku je SRT 700 X vybaven také robustním hlavním stojanem. To nabízí bezpečnější parkování motocyklu, zejména na nezpevněném povrchu a též usnadní údržbu stroje.
- K SRT 700 X lze objednat též kvalitní originální sadu uzamykatelných hliníkových kufrů. Horní kufr a boční kufry lze sejmout v několika jednoduchých krocích a nabízejí dostatečný úložný prostor pro každou Vaši cestu. Horní kufr s úložným prostorem 45 litrů a dva boční kufry, každý o objemu 37 a 30 litrů nabízejí dostatek místa pro Vaše cestovní vybavení. Cena sady 3ks samostaně dodaných kufrů je 24.990,-Kč!
- Cena SRT 700 X včetně sady 3ks kufrů je 199.900,-Kč
- SRT 700 X, stejně jako naše ostatní modely mají příjemný neokoukaný design. Co Vás ale mile překvapí je hezké zpracování a krásné detaily, které dělají celek. Jmenujme například pohodlné vyhřívaní sedadlo, které u jiných značek by bylo spíše příplatkové příslušenství, než seriová výbava. Ladně působí celá stavba stroje a opravdu krásná jsou zlatá paprsková kola. Nakonec zmíníme například seriové rolničky pod kyvnou vidlicí a nebo neokoukaný design kokpitu s ovládáním na řídítkách - to vše je seriový SRT 700X!
- SRT 700 X má na rozdíl od většiny konkurence i praktické podsvícené ovladače na levém i pravém řídítku, což je dobré pro motocyklové začátečníky, ale i praktické pro zkušené jezdce. Pomocí těchto osvětlených ovladačů lze snadno ovládat všechny funkce motocyklu (včetně přístrojového panelu) jednoduše pouhým stisknutím prstu. Máte tak plnou kontrolu nad svým motocyklem ve dne, ale i při jízdě v temné noci.
- SRT 700 X je k dispozici také jako 35 kW varianta a splňuje tak požadavky pro řidičské oprávnění skupiny A2. Což je ideální pro mladé motorkáře!
Rozdíly mezi SRT 700 X a SRT 700
1) Kola: SRT 700 X má drátěná kola (17"zadní a 19"přední obuté na pneumatikách Metzeler Tourance),
SRT 700 má litá hliníková kola (17"přední i zadní kolo je obuté na pneumatikách Pirelli Angel GT),
Z toho plyne, že varianta „X“ má díky přednímu 19" a více terénním pneumatukám lepší průchodnost terénem.
2) Výška motocyklu: SRT 700 X je celkové vyšší o 40 mm než SRT700, nejen sedadlo, ale celý motocykl.
3) Výfuk: SRT 700 X má výfuk klasicky na pravé straně, SRT 700 má koncovku pod motorem.
4) Světlá výška: Díky vyšší stavbě motocyklu a výfuku na boku, má SRT 700X mnohem vyšší světlou výšku.
5) Hlavní stojan: SRT 700 nemůže mít díky výfuku pod motorem centrální stojan. Varianta "X" ho má ve standardu.
6) Hmotnost motocyklu: SRT 700 je o 5kg lehčí než SRT 700 X. Za jízdy tento rozdíl nepoznáte. Ale při manipulaci na místě máte díky nižší stavbě SRT 700 pocit, že je ten rozdíl větší.
7) Těžiště: SRT 700 má díky výfuku umístěném pod motorem těžiště níže a v ose motocyklu.
8) Kufry za příplatek: SRT 700 X má pravý kufr díky výfuku „vykouslý“ a má objem jen 30 litrů. SRT 700 má oba boční kufry stejné o objemu 37 litrů.
Technické údaje:
Typ motoru | 2-válcový, řadový, kapalinou chlazený |
Typ rozvodů | DOHC, 8 ventilů |
Objem válců | 698 ccm |
Vrtání / Zdvih | 83,0 mm x 64,5 mm |
Výkon motoru | 54 kW (73,5 PS) při 8.000 ot./min |
Točivý moment | 67 Nm při 6.000 ot./min |
Příprava směsi | Elektronické vskřikování paliva |
Způsob startování | Elektrický startér |
Spojka / ovládání | Vícelamelová mokrá spojka, hydraulická |
Převodovka / převod | 6 rychlostní / sekundární převod řetězem |
Emisní norma | Euro 5 |
Hlučnost při stání | 91 dB |
Emise CO2 | 118 g/km |
Palivo | Benzin E5 / E10 |
Maximální rychlost | 190 km/h |
Dostupné barvy | Tmavě šedá, světle šedá, bílo-černá, černo-červená |
Konstrukce podvozku | Trubkový rám / kyvka hliníkový profil |
Přední odpružení | Upside-down vidlice, olejové tlumení |
Zadní odpružení | Nastavitelné odpružení, komprese a odskok |
Zdvih předního kola | 160 mm |
Zdvih zadního kola | 140 mm |
Světlá výška | 220 mm |
Přední pneumatika | 110/80 ZR19 / bezdušová Metzeller Tourance |
Zadní pneumatika | 150/70 ZR17 / bezdušová Metzeller Tourance |
Přední brzdy ABS | Kotoučová radiální brzda Brembo / kotouče 320 mm |
Zadní brzda ABS | Jednokotoučová brzda Brembo / kotouč 260 mm |
Rozměry motocyklu | 2.200 mm / 925 mm / 1.480 mm |
Rozvor | 1.505 mm |
Výška sedadla | 830 mm |
Objem palivové nádrže | 19,5 litru |
Pohotovostní hmotnost | 240 kg (vč.všech kapalin, paliva a baterie) |
Cena:184 900 Kč